Saturday, March 20, 2004

يک دنيا ممنون...

فقط همين رو می تونم بگم. اونهايی که به من
نزديکند می دونن که من کلا به اعياد عمومی (از نوع مذهبی غيرمذهبی، سنتی و مدرن،
ژانويه و فروردين) خيلی علاقه ای ندارم. می دونن که من روزهايی رو که خاص يک نفر
باشند رو خيلی دوست دارم (تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد نامزدی و ...). دليلی هم که
برای اين حرفم دارم شايد به نظر مسخره می ياد، وقتی يک نفر تولدم رو بهم تبريک می
گه، حس می کنم فقط به من فکر کرده، وقتی اون روز برای من کادو می خره حس می کنم که
برای خريد کادوی من از خونه خارج شده، خلاصه اينکه به من فکر کرده، حداقل يک لحظه
از ذهنش به من تعلق داشته، يا وقتی تقويمش به ماه ارديبهشت رسيده با خودش فکر کرده
که چند روز ديگه تولد فلانی يه. و اين در برابر عيدهايی قرار می گيره که متعلق به
همه است و همه به هم تبريک می گن، از معشوق گرفته تا منفور... شايد حرفهام رو
نفهميده باشين يا اگه فهميدين فکر کنين خيلی خودخواهانه است.
بگذريم...

عيد امسال، به دلايل مختلف (الان که توی
ذهنم دنبال دلايل گشتم، حداقل چهارتاش بدون درنگ و دو، سه تاش با کمی مکث به ذهنم
رسيدند)، فکر می کردم خيلی بد خواهد بود، دوست داشتم اين دو هفته در يک چشم به هم
زدن بگذره ولی از سه، چهار روز پيش باور کنين تبريکاتی که از طريق ايميل، کارت های
اينترنتی، چت، آفلاين، اس ام اس، تلفن و ... دريافت کردم واقعا همه تاثيرگذار
بودند، چه اونهايی که خطاب به خودم بودند و چه اونهايی که اسم سی، چهل نفر ديگه رو
کنار اسم خودم می ديدم. نمی دونم چرا امسال اينقدر بيشتر شده بود (تقريبا سه، چهار
برابر). کم پيش اومد که من به اينترنت وصل شم (من روزی حداقل 5،6 بار وصل می شم) و
يک تبريک دريافت نکرده باشم يا موبايلم که فکر کنم اندازه تمام اين 6،7 ماه کار کرد
بنده خدا! خلاصه اينکه همه تون (چه اونايی که تبريک گفتن چه اونايی که می خواستن
بگن يادشون رفت، چه اونايی که نخواستن بگن ولی الان دارن می گن کاش گفته بوديم!)
تشکر می کنم، واقعا من رو سر شوق آورديد و به من يادآوری کرديد که Life goes on...

 

پانويس: خيلی جلوی خودم رو گرفتم تو متن
بالا اسم طرفدار و نعره و اينا رو نيارم. ولی فکر نکنين که يادم رفته. آی ويل کام
بک تو تيک کر آو يو! دي ير طرفدارز!
پانويس: من اين همه نوشتم ولی يادم رفت عيد
رو تبريک بگم. البته تبريکات من لابلای حرفهای بالا بود ديگه خودتون بگردين پيدا
کنيد. در ضمن چون همه عکس گل و بوته و چمن و دريا گذاشتند من عکس مار می ذارم چون
خيلی مار دوست دارم.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter