Monday, March 08, 2004

مثکه صادق هدايت صدای منو که گفته بودم "چرا
اينقدر درباره هدايت کتاب درمياد ولی درباره من نه" شنيد! امروز ديدم از پايين خونه
مون صدای نعره می ياد بعد رفتم ديدم از موسسه صادق هدايت برای بنده نامه
اومده و توش نوشته بود که مفتخريم که می خواهيم داستانهای شما را تبديل به
کتاب کنيم و اينا. بعد گفته بود چون احتمالا اين کتاب خيلی زود (!) به اتمام می رسد
بهتر است که شما از حالا هرچند تا که می خواهيد پيش خريد کنيد که بعدا پشيمان
نشويد. نوشته بود که قيمت کتاب 2800 تومان خواهد بود که اگر 5 تا بخريد دونه ای می
افته 2000 تومان! ولی من به نفع طرفدارام کنار می رم، می ترسم برای اونا کم بياد!
ولی دو تا سوال پيش مياد يکی اينکه کی می خوان داستانهای منو به زبانهای زنده دنيا
ترجمه کنن و ديگری اينکه تيراژ قراره 2200 باشه يا 1500؟ چون من با تيراژ کمتر از
يه ميليون اعتبارم خدشه دار می شه.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter