Monday, March 22, 2004

به خدا قسم خدا وجود داره! می گی نه نگاه
کن! امروز من چند ثانيه از اتاقم رفتم بيرون، توی سالن يه تيکه ای به خدا انداختم
(حالا ديگه تکرارش نمی کنم که بلا سرم بياد)، برگشتم اتاقم ديدم کامپيوترم خاموشه و
خدا with a twinkle in his eyes دخل پاور کامپيوترم رو آورده! اصلا اگر از اين دو،
سه دقيقه و اون بويی که از کامپيوترم بلند شده بود يه فيلم می گرفتم، می تونستم
فيلم رو به ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز بفروشم و کلی
پولدار شم! آره خلاصه مواظب باشين، حالا حالاها خدا خيلی زورش از انسان بيشتره تا
اين حد که می تونه همزمان با اينکه دارين بهش تيکه می اندازين کامپيوترتون رو ساقط
کنه! حالا شانس آورديم يه خدا بيشتر نيس، وگرنه اگه مثل اون يونانی های بدبخت بوديم
چکار می کرديم؟ شونصد تا خدا و الهه داشتن تازه هرکدوم 66 تا همه نوه و نتيجه
داشتن! نتيجه اش اين شد که اوليس بيچاره می خواست يه سفر تفريحی دريايی بره چندين
روز تو راه بود و هر روز يه خدايی باهاش لج می کرد. البته من که فکر کنم رابطه ام
با الهه عشق خوب می شد.

البته حالا که فکر می کنم می بينم دليل
سوختن پاور کامپيوتر اين بوده که ظاهرا فن سوزونده بوده! من ديدم بنده خدا
کامپيوترم چند روزه خيلی ساکته و صداش درنمی ياد، نگو بيچاره فن نداره! تازه ديدم
با اينکه بيرون هوا سرده ولی اتاقم گرمه، نگو اين در حال ذوب شدن بوده! پس ظاهرا
خيلی هم به خدا ربط نداشته! اينه که می گن علم که اومد مردم کافر شدن ها! خب من
ديگه تا سنگ نشدم زودتر برم!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter