Thursday, June 21, 2007

در سبکی تحمل ناپذير هستی....

من الان پراگ هستم. اصلا يادم نيس ايران که بودم پستی تو اين وبلاگ کردم يا نه. ديشب از طريق استانبول رسيدم پراگ. امروز هم يه کم توی دانتاونش گشتم که خيلی قشنگ بود حالا شايد بعدا چند تا عکس آپلود کردم. الان خيلی وقت ندارم بنويسم فقط عجالتا اين ديدارم با‌ يه آقای مسن جالب چکی رو داشته باشين:

امروز داشتم دنبال موزه کافکا می‌گشتم. از يه آقايی که فکر کنم حدودا ۶۰ ساله بود پرسيدم. گفت با من بيا بهت نشون بدم. توی راه صحبت چيزای مختلف کرد بعد پرسيد کجايی هستم. گفتم ايرانی. چشماش گرد شد و گفت من به شما سمپاتی شديدی احساس می‌کنم. گفتم چرا؟‌ گفت چون جلوی آمريکا وايميستيد! بعد يه مدت گفت من از زمان جنگ عراق انگليسی حرف نزدم واسه همين نمی‌تونم منظورم رو خوب بيان کنم. من پرسيدم چرا. گفت چون با بوش مخالفم! پرسيدم چون با بوش مخالفيد انگليسی حرف نمی‌زنيد؟ گفت آره از اون موقع نه انگليسی حرف زدم نه کوکا کولا خوردم!!! اينم يجور مبارزه‌س ديگه و البته منم جرات نکردم نظرم رو درباره جنگ عراق ابراز بدارم...

8 Comments:

Blogger A simple child said...

namard! khaen! bargard biya bebin che davayee bokonam! Bah baaah, man asheghe oon prague o praguiam! halesho ziyad nabariyaaaaa!

4:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Salam,

Weblogetoon kheili bamazas :) albatte man oonyeki roham mikhoonam...

shad bashi

Helen

8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

khob manam McDonald naraftam digeh az oon moghe

8:25 PM  
Blogger A simple child said...

به عشق خون شهدا
مهدی بیا ، مهدی بیا

بد نگذره جا خوش کردی امام؟
ماها هم میخوایم یخ در بهشت بخوریما !

بیا دیگه دهههههههههههههه

10:36 PM  
Blogger Unknown said...

khosh begzare(gozashte dige ta alan) behet kolli...

10:30 AM  
Blogger A simple child said...

الکی میگه بابا ! تو الان پراگی؟ بنویییییس دیگه آقا جون

10:08 AM  
Blogger j-sam: said...

go go zodiac!

8:38 PM  
Blogger Azadeh said...

har joor rahatia albatte, vali migam mikhaiy inja ro kam kam update kon ...

1:30 AM  

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter