Wednesday, August 08, 2007

با سلام!
دوباره نوشتن من به همون دليلی که يه مدت ننوشتم دلیلی نداره! شايد دليلش اين باشه که شرق رو هم مثل هم‌ميهن بستن و من احساس وظيفه کردم که رسانه خودم رو برای تشنگان اطلاعات باز کنم. آخه عزيز من تو اين اوضاع اختناق مصاحبه با شاعر زن همجنس‌باز چاپ می‌کنی بعد هم می‌گی خبر نداشتم؟؟؟ اصلا الان مصاحبه با شاعر قدغنه، مصاحبه با زن قدغنه، مصاحبه با همجنس‌باز هم که ديگه هيچی! حالا شاعر زن همجنس‌باز اونم با اسم ساقی؟؟؟ (ببخشيد من خودم می‌دونم که تکرار علامت سوال و علامت تعجب نشانگر ناتوانی نويسنده‌س که می‌خواد به زور اين علامتها نوشته‌ش رو جذاب کنه ولی فرض کنيد که مدتها از نوشتن دور بودم و اين چيزا يادم رفته).
ديگه اينکه می‌خواستم اين چند تا لينک رو چک کنين (که احتمالا خيلی‌هاتون اولردی ديدین)‌: يکی اين شعريه که زن عمويم برای عمويم سروده در نه بند. زن عمويم کلا شاعر و مترجم شعره ولی اولين بار بود که با شعرش مواجه می‌شدم و خيلی خوشم اومد. اين يکی هم سايت دختر داييمه که عکس‌هاش رو گذاشته. مرجان چند سال در مونترال عکاسی حرفه‌ای می‌کرده و حالا پروفايلش رو توی اين سايت به نمايش گذاشته.
اينم يه آهنگ باحال و سکسی ايرونی.
الان هم دارم کتاب خاطرات بانو «کامليا انتخابی‌فرد» رو می‌خونم. هنوز به افشاگری‌هاش راجع‌به علی دايی و سياست‌بازها نرسيدم البته...

2 Comments:

Blogger Nana said...

اینا رو ول کن، خودت خوبی؟ (؟؟؟؟؟؟)

11:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

haalaa ke hameye faamilaato neveshti, man ro ham mineveshti.

6:50 AM  

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter