Thursday, August 23, 2007

۱. خب به سلامتی شب فردايی که من دفاع از تز دارم خانم لورينا مک‌کنيت تشريف ميارن در ونکوور و کنسرت برگزار می‌کنند. بهرحال خوش‌به‌حال اونايی که می‌تونن برن.
۲. چند وقت بود گذرم به آدم جالب نخورده بود. ديشب تو اتوبوس داشتم کتاب «کافر» (Infidel) آيان حرصی علی رو می‌خوندم. وقتی پياده شدم که برم خونه يه پسره باهام اومد گفت «کافر کيه؟» منم گفتم «آيان حرصی علی». بعد يهو گفت اوه همون که دوست ون‌گوگی بود که ترور شد و اينا؟ منم گفتم آره. گفت چرا می‌خونی؟ گفتم چون آدم جنجالی‌ايه و درباره اسلام نظرات جنجال‌برنگير داره. گفت تو خودت مسلمونی؟ گفتم اسما آره ولی تا اطلاع ثانوی به هيچ مذهب الهی و مکتب بشری اعتقاد ندارم. يهو گفت ايرانی هستی؟ گفتم آره! گفت من يه انجيل دوزبونه به فارسی و انگليسی دارم می‌خوای بدم بهت؟ منم گفتم نه و بعد اصرار کرد و خلاصه شماره‌م رو گرفت و قرار شد بهم بده...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aslan che mani dare adam bere concert e Josh Groban o inja aslan be rush nayare o hichi azash nanevise?!!!!!!????????

2:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

dar zemn hala fahmidam chera inqadr alamat e soal o taajob mizashtam!!!!!!!!!! mamnun az tozihatet..chera zudtar rushanam nakarde budi!!???

2:38 AM  
Blogger The Spring Breeze said...

e! key dari defa mikoni? man chera khabar nadaram az hichi?... sfu chera enaghadr e doore?! inja kojast?

6:22 AM  
Blogger j-sam: said...

to che khaami. pesare shomarat o gerefte farda ham mibaratet bahs e farhangi bahat mikone pas farda ham khar biaar o freud baar kon !

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter