Monday, February 13, 2006

۱. بعد از سالها لينک‌های سمت راست رو آپديت کردم. يه سری وبلاگ‌ها تعطيل شده بودن يه سری جديد اضافه شده بودن. وبلاگ اين دختر فيليپينيه رو پيشنهاد می‌کنم يه نگاه بکنين مخصوصا اين پستش رو. اين يه دختر دوجنسيه که توی فيليپين حقوق داره می‌خونه و از خاطراتش می‌نويسه. نثرش به نظر من قشنگه. واسه وبلاگ جديد خودم که می‌گفتين اسمش سخته يه لينک گذاشتم بالای همه.
۲. يه بابايی می‌گفت خدا همه قدرتش رو در آفريدن بدن و صورت زن جمع کرده و هيچ‌چيزی زيباتر از زن در جهان خلقت نيس (بلا نسبت تسا، همسايه من). حالا کاری ندارم که اين آقاهه چه زن‌ذليلی خواهد شد ولی بيچاره بد هم نگفته يجورايی. بالاخره مجله پرتيراژ ونيتی فر (Vanity Fair) ويژه‌نامه سالش رو با عکس برهنه خانم‌ها «اسکارلت جوهانسون» و «کيرا نايتلی» روی جلد چاپ کرد. چون يکی گفته بود که مرتيکه از اين عکسا می‌ذاری نمی‌شه وبلاگت رو توی محل کار باز کرد عکس رو نمی‌ذارم و فقط لينکش رو می‌ذارم. ببينيد باشد که رستگار شويد. قرار بود خانم «ريچل مک‌ادامز» ‌هم در اين عکس حضور داشته باشه که نجيب‌بازی درآورد و جا زد. مدير مجله تو مصاحبه‌اش گفته بود من به ريچل گفتم بيا اين عکس رو بگير حيفه وقتی هفتاد سالت شد عکس رو می‌بينی می‌گی وای من چی بودما ولی ريچل راضی نشد. عکس قشنگی شده در مجموع (اسم عکاس يادم رفت باز) ولی من بودم کمپوزيسيون قشنگی از دو تا دختر درست می‌کردم.
۳. آيا کسی کتابهايتان را نمی‌خرد؟‌ آيا برای فيلم بعدی‌تان بودجه نداريد؟ آيا مجله و روزنامه‌تان دچار رکود فروش شده است؟‌ آثار پرت و پلای خود را (ترجيحا توهين به مقدسات) به دفاتر ما در قم، نوار غزه، بيروت، دمشق، لاهور و واتيکان بفرستيد ما از شما يک چهره بين‌المللی و از اثرتان يک اثر جاودانه می‌سازيم و به عنوان bonus، چند سال بعدش جایزه آزادی بيان هم تقديمتان می‌کنيم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter