Friday, February 25, 2005

۱. مثکه اينجا روزهای آخر هفته خيلی مقدسه. لابلای حرفام به استادی که TA اش هستم گفتم يه سری از سوالهای دانشجوها رو توی ويکند جواب دادم. يهو ديدم چشماش گرد شد گفت «واقعا آخر هفته جواب ايميل دادی؟؟ چقدر باهاشون مهربونی!!»
۲. اينجا يه چيزی درباره کتاب مصور «پرسپوليس» نوشتم. پورسانتم رو بعدا از مرجانه می‌گيرم.
۳. دارم با خودم کلنجار می‌رم که ديگه چيزی درباره دخترای خوشگل ننويسم!
۸. امروز يه سمینار رفتم که يه استاد فنلاندی از دانشگاه راچستر آمريکا اومده بود درباره يه تحقيقی روی زبان فنلاندی صحبت می‌کرد. چقدر اينا بيچاره ان! اسمهاشون هم بسته به جاشون توی جمله عوض می‌شه. مثلا «خانه»‌ اگه فاعل باشه يه جور نوشته می شه و اگه مفعول باشه يه جور ديگه. از اون بدتر اينکه نوشتن «از خانه» و «به خانه» هم با هم فرق دارن.
۹. يه دختر خنگی اومده بود ازم سوال می‌پرسيد. بعد هرکاری می‌کردم مفهوم تابع رو توی ويژوال بيسيک نمی‌فهميد. آخرش عصبانی شدم بهش گفتم تو اصلا با چيزی مثل (y=f(x آشنايی داری؟‌ يهو ديدم يه نگاهی به اين که نوشتم کرد و چند لحظه فکر کرد و ديگه سوالی نپرسيد. حالا نمی‌دونم بهش برخورد يا اينکه تازه دوزاری‌اش افتاد.
۱۰. ديشب يه خبری شنيدم که هنوزم که هنوزه توی کف به سر می‌برم. به دلايل امنيتی فعلا نمی‌تونم چيزی دربارش بگم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter