Thursday, November 18, 2004

برای اون طرفدارايی که نعره می کشن من چرا غيبت کبری کردم بگم که در چند روز اخير بايد مثل سگ ورقه صحيح می کردم مثل گاو تمرين می نوشتم و در چند روز آتی هم بايد مثل خرس خودم رو برای سمينار آماده کنم و مثل خروس گزارش جشنواره رو تموم کنم و تحويل بدم. ولی حالا سعی می کنم يه چيزايی هم اينورا بنویسم. راستی در مورد اين دادگاهی که قسمت اولش رو نوشتم، اولا که اين داستان نيست و واقعيت داره ثانيا من ديدم زياد تحويل نگرفتين ادامه اش ندادم خصوصا که کار نسبتا وقت گيری هم هست.
راستی سايت «مووی سيتی نيوز»يه بخشی داره که هر سال از بيست هفته قبل از اسکار بصورت هفتگی اونهايی که شانس بيشتر برنده شدن رو دارن معرفی می کنه و هر هفته بر اساس اخبار و نقدها و جوايز جشنواره های مختلف اين جدول بالا و پايين می شه. پارسال که دقتش بد نبود (مسوول اين صفحه ديويد پولنده)،‌ اگه خوشتون مياد يه سر بهش بزنين (اگه می خواين جدولها رو ببينين لینک هر قسمت رو از پايين صفحه پيدا کنين).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter