Thursday, November 11, 2004

دیروز رفته بودم فيوچر شاپ که برای لپ تاپم، دی وی دی رايتر اکسترنال بخرم. فيوچرشاپ اينجا يه فروشگاه زنجيره ای معروفه که کلی شعبه توی خود ونکوور داره و از نظر لوازم تکنولوژی تقريبا کامله. بعد همه چيزهايی رو که می فروشه اگه خريدار بخواد يه نوع گارانتی دو يا سه ساله می کنه که خب مسلما از گارانتی شرکت سازنده خیلی بهتر و کامل تره، ولی بايد يه مقدار پول بيشتر بدی. ظاهرا اون فروشنده ای که مسوول خريد شماست اگه بتونه مخ تون رو بزنه که خريدتون رو گارانتی کنين يه چيزی هم به خودش می رسه. برای همين اينا عادت دارن که در مرحله اول مشتری رو به خريد ترغيب کنن و بعد در مرحله دوم اینقدر از مزايای گارانتی شون بگن که مشتری هوس کنه که خريدش رو گارانتی کنه. من تا حالا لپ تاپ و دوربين ديجيتالم رو از فيوچرشاپ خريدم که هيچکدوم رو گارانتی نکردم ولی کله ام رو هر دو بار خوردن که هر دو بار هم دلم براشون سوخت. اين دفعه داشتم می رفتم بين دو تا مدل مايکروسولوشن و بنکيو شک داشتم. تقريبا يه قيمت داشتن ولی بنکيو شصت دلار تخفيف خورده بود. با خودم گفتم اگه متقاعد شدم بنکيو رو بخرم با همون پول تخفيف گارانتی اش می کنم. خلاصه تا فروشنده هه اومد از گارانتی اش تعريف کنه بهش گفتم نمی خواد بگی، گارانتی رو می خوام. بنده خدا ديگه کم مونده بود منو ماچ کنه. ولی از ديروز تا حالا مشکلم اينه که الان چقدر اون خوشحاله و می خوام يجوری حالش رو بگيرم. خلاصه حال نمی کنم کسی باهام حال کنه!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter