Wednesday, October 06, 2004

جایزه جایزه جایزه
آیا در جستجوی پول هنگفت هستید؟ آیا می خواهید ازدواج کنید ولی سرمایه ای ندارید؟ آیا کمپانی تان ورشکست شده است؟ آیا زیر بار قرض له شده اید؟ بیایید و دوربین دیجیتال من را تعمیر کنید و ۱۰ دلار کانادا جایزه دریافت کنید. تازه الان ارزش دلار کانادا کلی هم بالا رفته.
مثکه به ما خوبی نیومده! چند روز پیش توی این راهروهای بیرون سالن سینما دیدم یه دختری وایساده تبلیغ می کنه بیاین برای سرطان سینه کمک کنین. بعد چون دختره خوشگل بود نیرویی مغناطیسی-الکتریکی-عاطفی-متافیزیکی من رو به سمتش جذب کرد و ناچار برای اینکه کم نیارم به دعوتش لبیک گفتم و در این عالم بی پولی،‌ سه دلار هزینه کردم دادم برای سرطان سینه،‌ بعد در جوابش دختره یه چیزی بهم داد که هنوزم نمی دونم به چه دردی می خوره. خلاصه در حالی که احساس نیکی می کردم و به خودم می گفتم «تو نیکی می کن و در دجله انداز، تا ایزد در بیابانت دهد باز»، فرداش به طور مشکوکی یکی از پین های دوربین دیجیتال تازه ام کج شد (دیگه نمی گم چجوری کج شد)! هرچی فکر کردم نفهمیدم چرا ایزد در جواب اون کار، این کار رو کرد. فکر کنم می خواسته بگه «مرتیکه می خوای کمک کنی بجای اینکه برای برای سرطان سینه زنها پول بدی برای برای سرطان پروستات مردها پول بده! پسره جلف چشم چرون!»

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter