Saturday, March 26, 2005

۱. چند روز پيش از دوستی احوال باباش رو پرسيدم جواب داد که «مثل هميشه داره دور خودش می‌چرخه». چند دقيقه‌ای طول کشيد تا يادم بيفته که در زندگی همه ما «دور خودمون می‌چرخيم»...
۲. من هميشه با اين مجله‌ها سر اينکه چرا آدرس وبلاگم (وبلاگ سينمايی) رو کنار اسمم توی مقاله‌ها نمی‌ذارن دعوا داشتم. روزنامه شرق که می‌گفت سياست‌های روزنامه اس! مجله فيلم می‌گفتن گذاشتن آدرس وبلاگ يا آدرس ايميل حاکی از ذوق‌زدگی و تازه‌به‌دوران‌رسيدگی نويسنده‌هاست (بعد مثال می‌آوردن که اون اوايل که تلفن تازه توی ايران اومده بود نويسنده‌ها شماره تلفنشون رو هم کنار مطلب‌شون می‌ذاشتن که ظاهرا به همين ذوق‌زدگی تعبير می‌شده). ولی از همه جالب‌تر عذر فيلمنگار بود. يه بار ازشون پرسيدم که چرا آدرس وبلاگم رو نذاشتين جواب دادن که «سردبير وبلاگ شما رو غيراخلاقی تشخيص داد!!!»
۳. چقدر خوبه تعداد آدمهای دنيا اينقدر زياد هست که آدم هرچقدر هم عمر کنه باز می‌تونه آدمهای جديد ببينه...
۴. دستگاه مشترک موردنظر خاموش می‌باشد. دستگاه مشترک موردنظر خاموش می‌باشد. دستگاه مشترک مورد‌نظر خاموش می‌باشد... بوق بوق بوق
۵. امروز اومدم مثلا ساعتهای خوابم رو درست کنم. کلی جون کندم ظهر نخوابم که شب زود بخوابم. شب ساعت ۸ خوابم برد. يه خواب عجيب‌غريب ديدم ساعت ۱۲ از خواب پريدم. تا الان که ساعت ۲ نصفه شبه همينجوری بيدارم و نمی‌دونم چکار کنم خوابم ببره. فردا هم کلی کار دارم.
۶. بالاخره ژاپن رو برديم. از چند روز قبلش استرس بازی ايران و ژاپن رو داشتم. اين خون آرش کمانگير که توی رگهای من جريان داره اينور دنيا هم ولم نمی‌کنه و به جوش مياد. خلاصه فکر کنم يکی دو روز ديگه هم واسه بازی کره شمالی دوباره بجوشه. نمی‌دونم به بازی‌های آخر برسه چی می‌شه. احتمالا خون کاوه آهنگر و رستم و گيو و قارن و اسفنديار و سهراب و توس و بيژن و جمشيد هم به جوش ميان.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter